1 вересня ваша дитина переступить
поріг нашої школи. Усім нам хочеться, щоб дитина була успішною, відчувала себе
в стінах нашої школи як вдома.
Шкільна
готовність – це складне утворення, яке включає фізичну, мотиваційну, емоційно –
вольову, соціально – психологічну та інтелектуальну готовність.
Нажаль,
багато батьків вважають завданням підготовки дитини до школи навчання її
читати, повного фонетичного аналізу слів, письма, вивчення складу чисел у межах
10… Це викликає психічне та фізичне перевантаження дітей. Як показали
багаторічні спостереження вчителів, діти, які приходять до школи з вмінням
читати, писати, рахувати, але, разом з тим, не мають достатнього розвитку
психічних та пізнавальних процесів, сформованих мотивів та цінностей, стійкої
емоційно – вольової сфери, вже через декілька місяців втрачають інтерес до
навчання, навіть починають відставати у навчанні від тих однолітків, які
прийшли до школи з належною шкільною готовністю. Формування вище зазначених
вмінь передбачено навчальною програмою 1 – го класу.
Важливий не обсяг, а якість знань дитини.
•
Важливо навчити
не читати, а розвивати мову. Не навчати писати, а створювати умови для розвитку
дрібної моторики руки.
•
Для повноцінного
розвитку дошкільняті необхідно спілкуватися з однолітками, дорослими, грати в
розвиваючі ігри, слухати читання книг, малювати, ліпити, фантазувати.
•
Чим більше дитина
буде причетна до підготовки до школи, обговорення майбутнього, чим більше він
знатиме про школу, про нове життя, тим легше йому буде особисто в неї
включитися.
•
Вже зараз
намагайтеся (дуже поступово) режим дня вашого малюка співвіднести з режимом дня
школяра.
•
Щоб дитина уміла
слухати вчителя, звертайте увагу, як він розуміє ваші словесні інструкції і
вимоги, які повинні бути чіткими, доброзичливими, небагатослівними, спокійними.
•
Не лякайте дитини
майбутніми труднощами в школі!
•
Перед школою і
під час навчання перевірте зір і слух дитини.
• Не
повторюйте за дитиною неправильної вимови звуків.
•
Розмовляйте з дитиною, правильно вимовляючи слова.
• Своєчасно
виправляйте неправильну звуковимову дитини.
• Якщо
мовлення вашої дитини нечітке і незрозуміле для оточення,
зверніться до вчителя-логопеда.
• Вірші,
чистомовки, скоромовки стануть надійними помічниками у вихованні правильного і
виразного мовлення вашої дитини.
Немає коментарів:
Дописати коментар