субота, 7 жовтня 2017 р.

Поради батькам майбутніх першокласників

1 вересня ваша дитина переступить поріг нашої школи. Усім нам хочеться, щоб дитина була успішною, відчувала себе в стінах нашої школи як вдома.
         Шкільна готовність – це складне утворення, яке включає фізичну, мотиваційну, емоційно – вольову, соціально – психологічну та інтелектуальну готовність.

         Нажаль, багато батьків вважають завданням підготовки дитини до школи навчання її читати, повного фонетичного аналізу слів, письма, вивчення складу чисел у межах 10… Це викликає психічне та фізичне перевантаження дітей. Як показали багаторічні спостереження вчителів, діти, які приходять до школи з вмінням читати, писати, рахувати, але, разом з тим, не мають достатнього розвитку психічних та пізнавальних процесів, сформованих мотивів та цінностей, стійкої емоційно – вольової сфери, вже через декілька місяців втрачають інтерес до навчання, навіть починають відставати у навчанні від тих однолітків, які прийшли до школи з належною шкільною готовністю. Формування вище зазначених вмінь передбачено навчальною програмою 1 – го класу.
Важливий не обсяг, а якість знань дитини.
         Важливо навчити не читати, а розвивати мову. Не навчати писати, а створювати умови для розвитку дрібної моторики руки.
         Для повноцінного розвитку дошкільняті необхідно спілкуватися з однолітками, дорослими, грати в розвиваючі ігри, слухати читання книг, малювати, ліпити, фантазувати.
         Чим більше дитина буде причетна до підготовки до школи, обговорення майбутнього, чим більше він знатиме про школу, про нове життя, тим легше йому буде особисто в неї включитися.
         Вже зараз намагайтеся (дуже поступово) режим дня вашого малюка співвіднести з режимом дня школяра.
         Щоб дитина уміла слухати вчителя, звертайте увагу, як він розуміє ваші словесні інструкції і вимоги, які повинні бути чіткими, доброзичливими, небагатослівними, спокійними.
         Не лякайте дитини майбутніми труднощами в школі!

         Перед школою і під час навчання перевірте зір і слух дитини. 
 • Не повторюйте за дитиною неправильної вимови звуків.
 • Розмовляйте з дитиною, правильно вимовляючи слова.
 • Своєчасно виправляйте неправильну звуковимову дитини.
 • Якщо мовлення вашої дитини нечітке і незрозуміле для оточення,
    зверніться до вчителя-логопеда.  

 • Вірші, чистомовки, скоромовки стануть надійними помічниками у вихованні правильного і виразного мовлення вашої дитини.

Немає коментарів:

Дописати коментар